neděle 15. května 2016

Zase jednou iHerb aneb Objednávka za 4$

Sepsala Ely v 15.5.16
Tak mi před časem přišel email z iHerb, že prý mám u nich 24 dolarů jako odměnu za objednávky od někoho, komu jsem iHerb doporučila. Naprosto upřímně přiznávám, že jsem si ho znuděně přečetla a usoudila, že se jedná o nějaký spam či phishing. Červíček pochybností mě sice donutil najet si na iHerb, ale přesně dle očekávání – kde nic tu nic. Očividně jsem se nechala napálit.
... Když už jsem tam ale byla, rozhlédla jsem se po svém účtu a zjistila, že před nedávnem zavedli nějaké nové podmínky a chtěli je odkliknout, což jsem tedy poslušně učinila. A v ten moment se mi na účet skutečně připsala cifra $24! Chvíli jsem hleděla. Nechápala. Zvažovala, v čem může být háček nebo kdo kde co spletl. Ze zvědavosti jsem si naklikala objednávku. Zaplatila ve výsledku jen poštovné. Mou objednávku přijali. Stále jsem na to nedůvěřivě hleděla a přemýšlela, kdy byl apríl, než jsem se postupně s nejistým výrazem a mnohými zmatenými ohlédnutími vzdálila od notebooku a rozhozeně si šla po svých.


Protože jsem zvolila jako způsob dopravy International Airmail, stálo mě poštovné a balné pouhé $4.00 a představovalo tak vlastně díky odměnám mé jediné výdaje. Oproti minulým objednávkám jsem navíc tentokrát měla daleko pozitivnější zkušenosti se samotným placením. Přestože jsem ještě minule brblala, že iHerb nevede platbu přes PayPal a je proto nutno čekat, až si obchod sám stáhne částku z karty, asi nejsem jediná, kdo není fanouškem této metody, protože došlo ke změně. Netuším přesně odkdy, protože jsem u nich v poslední době nenakupovala, ale iHerb už podporuje platby přes PayPal. Vítejte v 21. století!

Balíček do dvou týdnů opravdu dorazil, takže se očividně o žádný žert fakt nejednalo. Já se tak tedy můžu zase jednou rozepsat o tom, co mi z Ameriky dorazilo, přestože toho není nijak závratně mnoho.


Moje první volba padla samozřejmě na ty nejlepší balzámy na světě, tedy ty od značky Sierra Bees. Přestože mám doma ještě netknuté balení dvanácti kakaových kusů, nehodlám riskovat, že mi je přestanou vyrábět (stejně jako asi tak cokoliv jiného, co jsem si kdy oblíbila), a vytvářím si železné zásoby. A proč rovnou neokusit všechny možné vůně a příchutě? Objednala jsem si tedy mix a přihodila k tomu i nějaké pigmentované ($2.00), v tu chvíli ještě nevědíc, jaká z toho vůbec vyleze barva. A tedy barva je to dokonalá, rudá do hněda, mírně třpytivá. Nebarví nijak výrazně, takže rtěnku nenahradí, přesto je mi už ale jasné, co budu v podzimních měsících používat častěji. Ba co na podzim, mažu jako divá už teď. Kdo maže, ten jede.

Pro ty, kdo na ně nikdy nenarazili (pro ostatní si zahraju na zaseknutý gramofon) – balzámy Sierra Bees jsou organické cruelty free mazání na pusu vyráběné pouze z několika málo pečujících přírodních složek. A nádherně voní! Zejména třeba čokoládový, u něhož má člověk pocit, že si na rty nanáší čokoládové máslo a na obalu se poté dočte, že ano, skutečně si na rty nanáší čokoládové máslo. A cena? Několik málo korun za kus. Konkrétně například třeba ty barevné byly v balení po osmi, v době mé objednávky ve slevě za $2.95. Jinak řečeno, jeden za necelých devět korun.


Ze zvědavosti a chuti vyzkoušet něco nového jsem si pak do košíku přihodila i vanilkovo-pomerančové mýdlo ($2.41) a grepový sprchový gel ($6.04) od Hugo Naturals, firmy, která se díky svým kvalitním výrobkům vypracovala ze stánku na farmářských trzích až do podoby známé značky s přírodní kosmetikou. Jejich produkty mě nalákaly jak svou akční cenou, tak i složením. Po otevření pak též svou nádhernou vůní, zejména sprchový gel. Tak silnou, hořkou a realistickou vůni grepu jsem nikdy z žádného přípravku necítila, což jakožto milovník citrusových parfemací velmi oceňuju. Obsahuje navíc aloe vera, takže je velmi příjemný. Jediným jeho nedostatkem je konzistence: kdyby byl hustější, vůbec bych se nezlobila. Takhle se totiž obávám, že bude hned pryč.


Uvažovala jsem, co se zbylými "penězi" na účtě, a protože do limitu placení DPH na celnici jsem měla ještě veliké rezervy, sáhla jsem po stévii v prášku ($6.64). Ano, ono obrovské červené "World's best-tasting stevia" mne zlákalo. Do košíku jsem přihodila i probiotika za skvělou cenu jednoho dolaru (nyní dokonce jen za 10 centů), protože taková věc nikdy neurazí a střevo poděkuje. Ani o jednom bohužel nedokážu víc napsat, stévie tu mám ještě dost v jiném balení a na probiotikách člověk jaksi moc nepozná, co přesně mu v těle dělají.
Co k tomu všemu říct? Slevových akcí už sice na stránkách nebývá tak závratné množství jako dříve, některé věci ale i přesto potěší. Když už navíc člověk ví, co na iHerb hledá, a má tak usnadněnou orientaci v tom závratném množství výrobků, hned je to všechno snazší. Celkově jsem samozřejmě nadšená, jak šlo určitě z téhle mé psané ódy na iHerb určitě poznat. Všechno jsou to vynikající produkty a navíc se cítím, jako bych byla obdarována nějakým neznámým dobrodincem, když pro mě byla tahle objednávka skoro zadarmo.

Mimochodem, pokud budete z iHerb někdy objednávat a v košíku zadáte kód QNQ381, získáte slevu $5 na svou první objednávku (nebo $10 při objednávce nad $30)~

5 komentářů:

Křehká Figurka řekl(a)...

Bože! Ta značka Hugo vypadá dobře :3.
Z Bees balzámků nejvíc miluju můj mátový :3. Rozhodně bych ráda zkusila i ty barvící, ale nějak se nemám aktuálně k objednávce z iherb. Swapuju jak divá a hodlám se přeswapovat i do jiných zemí a na iherb prostě nejsou prachy. Asi bych se ukecala, kdyby mi zlevnili třeba Harney&Sons čaje nebo tak něco.

Dada řekl(a)...

Aj ja sa v poslednej dobe zaobídem iba so 4-dolárovým poštovným a je to teda pecka. :) iHerb strašne ľúbim, mám tam už aj svoje obľúbené značky (naj je Dessert Essence, Deep Steep a Pacifica), kupujem tam tiež hennu. :) Na Huga si tiež posvietim asik, díky za tip! ;)

Ely řekl(a)...

Figurka: Mátový jsem ještě nezkoušela, ale už se na něj tedy moc těším :3

Dada: Tak to je krásné! :) A funguje stále iHerb Reward system tak, že když jsem svou první objednávku provedla pod tvým kódem, jsem zapsaná jako tvůj referral a zase jsem ti tak něco přispěla? To by bylo krásné, takový věčný dík za to, že jsi mě k iHerb přivedla :D

Sentimental Rabbit řekl(a)...

Ty balzámy nejspíš nikdy nic nepřekoná! Taky jsem si je zamilovala, ať už s granátovým jablkem, nebo kakaové. A v zimě se jim nevyrovná ani tradiční jelení lůj :D
Nedávno jsem si chtěla taky obnovit zásoby balzámů a tonikum, ale nějak jsem na to úplně zapomněla. Tak tedy děkuji za připomenutí :3

Ely řekl(a)...

Sentimental Rabbit: Granátové jablko jsem ještě nezkoušela, ale už se moc těším! :) Hehe, jsem ráda, že jsem mohla pomoct :D

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář! Ani nevíte, jak mě potěší~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(Ne)významné drobnosti Copyright © 2014 Design by Ely