neděle 31. května 2015

Drobnosti za květen

Sepsala Ely v 31.5.15

Vztahy na střední dálku...

... jsou mor. Jeden se sice druhému neomrzí, ale zase reálně hrozí, že čerstvě zakoukaný jedinec umře doma steskem. Pitomé jsou na nich mimo jiné i okamžiky, kdy jdu s mobilem v ruce tak zasněná a usmívající se, že nakročím na chodbě do palmy v květináči.
I v květnu jsme se taky trochu venčili a kulturnili a zašli na Avengers: Age of Ultron, ze kterých si všichni mí známí sedají na zadek a já... asi musím jít jako vždy proti proudu. Mně tahle 141 minut dlouhá přehlídka CGI efektů s dialogy tak rychlými, že jakmile se nad nimi člověk zamyslel, už mu utekly tři bleskové souboje, prostě nevyhovovala. Navíc mám pocit, že v kině blbě, rozmazaně vidím. Svaté domácí pirátění!


Zabíjení času

Jak jsem předminule zmínila, Shinigami je dobrodinec a samaritán. Poté, co mě úspěšně zlákala na Rocksmith 2014 a nabídla mi na dlouhodobé zapůjčení ne-zrovna-nejlevnější kabel, který je k němu potřeba, nakonec mě dokonce i upozornila na slevu na samotnou hru, kterou jsem hned zakoupila. Bála jsem se, že to ta moje stařičká mašinka nezvládne, ale notebook po nedávném vylepšení Rocksmith 90 % času krásně zvládá a zvuky typu "helikoptéra" nebo "fén" předvádí jen vzácně. Díky této sérii ukázek lidské dobroty jsem tedy po obdržení balíčku, zabaleného tak skvěle a důkladně, že by nejspíš přežil i atomovou válku, nakonec za první dva dny nahrála 13 hodin. Musím se přiznat, že jsem si myslela, že to pro mě bude taková odpočinková volnočasová aktivita, díky které budu jen jistější na hmatníku – nemohla jsem se ale mýlit víc. Udělala jsem veliký pokrok, učím se jeden song za druhým a nemůžu si Rocksmith vynachválit – přestože mám pár drobných výtek, celkově je to naprosto úžasný výukový nástroj. Za necelý první měsíc, přičemž doma jsem většinou jen tři dny z týdne, mám nahráno 59 hodin a splněno 27/47 achievementů. To by se mohlo zdát gamerům jako nic moc, na kytaru to ale málo opravdu není. Moje ubohé vazy, několikrát nuceně přes noc stažené v obvazu a napiplané kostivalovou mastí, by mohly povídat. Shinigami mi zakázala stále jí děkovat, tak na ni tímto upírám naprosto nadšený pohled plný vděčnosti bez toho, abych otevřela pusu, a jen doufám, že se bude moct ke mě ve hraní brzy přidat~
Asi z obav, že bych třeba té prokrastinace mohla mít málo, jsem navíc začala znovu sledovat svou milovanou Stargate. Protože prostě žádný sci-fi seriál nepředčí 4. sezónu Stargate SG-1~ Čtyři sezóny za měsíc, to též není vůbec špatný výkon.


Měsíc hrůzy

Bála jsem se, aby se mi něco z výše zmíněného nepodepsalo na školních výsledcích, protože přeci jen asi není dobrý nápad s obojím začínat v květnu, měsíci zkoušek a zápočtů. Zatím to tak naštěstí nevypadá, první úspěchy se už dostavily a s nimi jednak odměny za ony úspěchy (200g tuba mrazem sušeného ovoce od Mixitu? Hell yeah, silně motivační, mami! A foto mi lajkl a okomentoval i samotný Mix.it, hehe~), za druhé pak samozřejmě daň na těle. Kdykoliv se mě někdo zeptá, jak se poslední dobou mám, odpovídám, že zhnile. Druhá strana se domnívá, že si dopřávám hodně odpočinku, já to však myslím doslova – své dutiny a uši už prostě nekomentuju.
Objevila jsem mimochodem vynikající metodu, jak při učení v posteli dlouho do nočních hodin zabránit usínání. Dala jsem si do uší čtyři náušnice, které jsem v nich přes půl roku neměla a musím říct, že usnutí je za takových podmínek možné asi jedině ve stoje. Celkově je to snad nejkrušnější zkouškové, co pamatuju. V pokoji bordel jak v tanku a já, královna bordelářů, mezi tím vším. Královna čím dál tím sprostější a nevyspaná, s rozbitými vnitřními hodinami. Dostavují se už i takové ty "bezmozkové" stavy, kdy si například do ucha strkám konektor od sluchátek namísto druhého konce a divím se, že potvory nefungují. A přitom moc dobře vím, že je na světě tolik mnohem důležitějších věcí než nějaké hloupé zkoušky. Třeba Rocksmith. Nebo jistá Želva. Učivo povinných předmětů mi ve většině případů připadá zbytečné, protože ono se na většině humanitních oborů to důležité probere v bakaláři a v magistru se ty největší v praxi absolutně nepoužitelné krávoviny jen rozebírají do hloubky. V několika předmětech se cítím spíš jako student komparativní lingvistiky než angličtiny. Ráda jsem akorát za Překladatelský seminář, ve kterém jsme se naučili titulkovat.


7 komentářů:

Shinigami řekl(a)...

Být čerstvě zaláskovaná, je ten nejúžasnější pocit, co existuje. Respektuji ovšem svůj trvalý vztah, varování horoskopu, že romantické lásky mám obcházet nejlépe kanály, a především krví a duševním zdravím zaplacené zkušenosti. Smířila jsem se s tím, že tento pocit budu zažívat už jen ve společnosti fiktivních charakterů (Yen! Yen! Yen!) nebo při vzývání nedosažitelných objektů (nevyčerpatelná zásobárna jrock) :D Užívej si to, dokud můžeš, trvá to jen chvíli :)

Rocksmith jsem odsunula na druhou kolej... všechno jsem teď odsunula na druhou kolej, protože prostě ZAKLÍNAČ! To je droga, které potřebuju denně několikahodinovou dávku a už se to na mé chatrné schránce začíná podepisovat. Nejen fyzicky, ale dokonce i psychicky - už druhu noc jsem ve snu řešila nějaké questy s Marigoldem a trpaslíky :D Měřeno herní dobou jsem odhadem na 125 hodinách a to mě čeká ještě zhruba třetina hry, ale nemůžu přestat, nejde to, jsem beznadějný witcherfil! :D

Co se zkouškového týče, můžu jen soustrastně pokývat hlavou, zatnout pěsti, virtuálně tě poplivat a zvolat "DRŽ SE!" :)

Ely řekl(a)...

Shinigami: Údajně tento stav trvá průměrně nějakých 11 měsíců, jestli si dobře pamatuju, co mi říkala Figurka. A může prý vydržet až dva roky :3 Tak jsme se shodli, že se chceme pokusit o ty dva roky, ale jak to provedeme, to netuším. Možná nějaká krvavá oběť nebo tak O:)

Á, to jsem ráda že tě to tak moc moc moc baví, když ses na něj tak těšila ^^ Všichni si ho nehorázně chválí, by mě zajímalo, zda někdy budu mít mašinu, na které bych ho rozjela :D Takže já zatím skutečně trávím čas jen u Rocksmithu. Jsem si dokoupila AFI pakl, zab mě :D

Děkuju <3

Shinigami řekl(a)...

Já někde četla, že zhruba půl roku :D Ale ono spíš záleží, co přijde po vystřízlivění. Jestli máte tolik společného, že jste i přátelé, nebo jestli máš sklony si svou polovičku idealizovat a pak přijde srážka s krutou realitou. Zažila jsem oboje :)

V jednu v noci jsem se musela přemlouvat, abych to už vypnula, tak strašně jsem chtěla dát ještě aspoň jeden quest s Yen! :D Ta hra je prostě božská!
Určitě si ho taky brzy zahraješ, když se podívám, jak vypadala a na čem se hrála jednička a vyšla v roce 2007! Vždyť je to nedávno! :D

Shinigami řekl(a)...

Ty akordy jsou šílený! To dáváš? O.o Jsem lama...

Ely řekl(a)...

Shinigami: My právě byli ještě před tím, než jsme se dali dohromady, zhruba rok blízcí přátelé, takže tak nějak doufám, že není z čeho vystřízlivět, uvidíme ^^

Já právě mám doma stále jen tu mašinu, na které jsem hrála jedničku :*D

Dávám, zhruba dávám, akorát právě to je zatím asi jediná věc, kterou mě Rocksmith začal mírě štvát. Já totiž vím, že tam takové hnusíky být nemají, dřív jsem ty songy hrávala. Realita zhruba odpovídá tomu, co má Rocksmith někde na 70 % obtížnosti. Zbývajících 30 % jako by se prostě snažili najak uměle nadstavit, aby tam prostě něco bylo, tak z power chords udělali podivnosti přes všechny struny a předimenzovali to O.o

Shinigami řekl(a)...

Ely: Ideální! :)

Dneska je levnější si na hraní pořídit konzoli než PC. Akorát hry jsou kvůli licencím dražší a já neumím moc hrát na ovladači :) A třeba GW2 je jen na PC a bez téhle hry bych asi už nemohla žít :D

Vývojáři se musí držet toho, co jim poskytne kapela/vydavatel. Na papíře to asi vypadá hezky, ale v reálu to nikdo tak nehraje :D

BTW: Připomeň mi, o čem je čtvrtá řada SG1? Já mám nejraději ty poslední řady s Valou a Orii (fuj skloňování), Atlantidu a hlavně Universe.

Ely řekl(a)...

Shinigami: Tož to bych teda nejraději nakopala AFI, že mi to tak komplikují, tse :D

4. season je ještě proti Goa'uldům, s Danielem, a jsou tam podle mě ty nejvtipnější (Window of Opportunity!) a nejzajímavější epizody :3 Viz http://followmy.tv/shows/16990/Stargate_SG_1/episodes/4

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář! Ani nevíte, jak mě potěší~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(Ne)významné drobnosti Copyright © 2014 Design by Ely