sobota 20. prosince 2014

Drobnosti za říjen a listopad

Sepsala Ely v 20.12.14
Proč sepisuju Drobnosti za dva měsíce dohromady? A proč v polovině prosince? Nu, to je jednoduché, protože: Nesnídám, nesvačím, nestihnu to, nestačím~ ♪ ♫ ♪

Akce

Celý svůj život jsem se tak nějak vázala na ostatní a nikdy by mě nenapadlo za nějakým kulturním zážitkem cestovat sama přes celou republiku. V uplynulých měsících jsem si ale jaksi uvědomila, že takhle zahazuju mnoho potenciálně úžasných chvil. Když jsem tedy v létě kupovala lístek na The Asteroids Galaxy Tour, věděla jsem, že si prostě dám na pár dní pauzu od školy, projedu se do Prahy a nazpět a strávím příjemný večer ve (vypečené) Lucerně. A nakonec mi to dokonce vyšlo tak pěkně, že jsem si k tomu všemu zanedbávání školy přidala ještě několikadenní účast na Akiconu. Abych se na tuhle podzimní akci pro milovníky Japonska dostala, musela jsem se stát jedním z přednášejících, protože lístky a tedy i možnost vstupu pro obyčejné smrtelníky už byly beznadějně pryč.


Vznikla by mi z toho naprosto perfektní dovolená, kdybych to ovšem celé nepromarodila. Dny, které jsem chtěla prožít chozením po obchodech a hýřením, jsem strávila spíš sezením v kavárnách – neschopná pohybovat se na vratkých nohou, cucajíc horký čaj. A u prarodičů jsem přes den být nemohla, "protože Děda". Děda, který mi při odjezdu řekl, že se vidíme naposledy, protože do příště raději umře. Každopádně, v rámci mezí to bylo parádní a já zjistila, že užívat života si můžu i jako samostatná jednotka bez doprovodu. Žiju jen jednou a nenechám se omezovat tím, že známí mají jiný program, zájmy nebo hudební vkus. Bohužel nutno podotknout, že mi to mé divoké řádění na koncertě rozhodně neprospělo.

Dobroty

Zjišťuju, že už takřka neutrácím na ničem jiném, než na jídle. A kolik jsem schopná takhle v dovolenkovém režimu prožrat projíst? Nu, zhruba tak tři stovky denně. Ke stravování jsem opět zvolila především veganské restaurace Loving Hut a Country Life. Miluju, když si můžu na talíř nabrat od každého trochu, protože v normální restauraci jsem vždy mívala problém vybrat si jedno jediné jídlo. Tolik možností, jak jen tuhle nucenou selekci ostatní zvládají...? Sice to pak "trošičku" přeháním s kvantitou, a velikost mých olbřímích porcí se přirozeně odráží na ceně, ale což.


Nemoci a odpočinek

Začátkem října jsme se s máti, abychom si trochu vydechly, rozhodly využít aktuální nabídky pojišťovny VZP na proplacení 500 Kč za masáž a objednaly jsme si jednu hodinovou v lázních Darkov v Karviné. Minule jsme byly tak spokojeny, že jsme se málem roztekly a prokapaly masérským lehátkem na zem, leč tentokrát to bylo takové... rozporuplné. Vícekrát už asi pro podobné kratochvíle naše slezské lázně nezvolíme, jsou předražení a přestože to bylo příjemné, za tu sumu to opravdu nestálo. Každopádně palce nahoru pro Všeobecnou zdravotní. Jen víc takových akcí, jen houšť a větší kapky!


V listopadu jsem kvůli onomu táhlému zánětu úplně všeho, co může člověku na hlavě a v krku hnít, dokonce strávila víkend rozhodováním o tom, zda ukončím studium. Ano, došly mi absence a i jedna taková táhlejší nemoc vás může dostat z vysoké školy. Bohužel, kvůli Akiconu jsem to tentokrát zanedbala, nenasadila potřebné bylinky, a snažila se to přechodit. Jako bych, já imbecil, už zapomněla, že mě tahle hrůza ve druháku na střední vyřadila takřka na rok a odsoudila mě tehdy dokonce k několika pobytům v nemocnici. Jako by se mysl opravdu snažila vytěsnit nepříjemné věci, přestože zrovna tohle si měla jako ponaučení do budoucna dobře zafixovat.
Díky radám a pomoci přátel, jednom večeru na pohotovosti a bleskovému CTčku, ochotným doktorům a radikální selekci věcí, na které se soustředím a utřídění priorit jsem krizi částečně zažehnala. Mimochodem, i letošní Halloweenskou dýni jsem vyřezala tak, aby svým vzhledem odrážela to, jak jsem se cítila. Možná to ale bylo celé k něčemu dobré – uvědomila jsem si, že škola opravdu není všechno. Můj perfekcionismus odešel kamsi v dál a ani nezamával.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář! Ani nevíte, jak mě potěší~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(Ne)významné drobnosti Copyright © 2014 Design by Ely