sobota 30. srpna 2014

První zkušenosti s iHerb.com

Sepsala Ely v 30.8.14
Když jsem si pročítala u Dady článek o jejím posledním nákupu na iHerb.com, už jsem nevydržela déle odolávat všudypřítomným pozitivním recenzím a rozhodla jsem se tenhle e-shop s přírodní kosmetikou, potravinovými doplňky a zdravými dobrotami také vyzkoušet. Protože jsem navíc použila Dadin kód, získala jsem na první objednávku milou slevu $5, což, musím se přiznat, byla též nezanedbatelná motivace k nákupu.

Mé nadšení trochu ochladlo během snahy naplnit košík – orientace na stránkách mi připadala poněkud obtížnější. Některé věci, které jsem znala z recenzí, navíc nebyly v samotných kategoriích k nalezení, kdežto při vyhledávání jejich názvu mi je stránky našly, což jaksi nechápu. S objednáváním jsem tedy trochu bojovala a ani placení se neobešlo bez problémů. Jelikož se na iHerb nedá platit přes PayPal nebo podobné služby, ale firma si částku z vaší kreditní karty stáhne sama, měla jsem s objednávkou menší zádrhel, když banka transakci zablokovala a já se jim musela ozvat. Jelikož mi však obchod přidali do výjimek, podobné komplikace by se mi už měly v budoucnu vyhnout.
(Edit 2016: iHerb již podporuje PayPal a vše je proto nesrovnatelně snadnější, viz můj aktuálnější článek)

Co se pozitivních věcí týče, skvělé bylo množství slevových akcí, kterých jsem mohla jako nový zákazník využít, což jsem tedy učinila O:) Zákazníka určitě potěší i obrovská nabídka produktů, ze kterých může vybírat – na svých stránkách iHerb uvádí, že je jich celých 35 000 od více než tisíce známých značek.

Balík dorazil poměrně rychle, zhruba za dva týdny, neboť se díky své nízké hodnotě příliš nezaujal supy na celnici. Protože jsou v iHerb "zelení", dokonce ani neobsahoval papírovou fakturu :)


Ženšenová mýdla značky Bee & Flower ($0.90)
Chtěla jsem vyzkoušet nějaká levná přírodní mýdla a tato vyšla pouze na dvacetikorunu. Ženšenová vůně je velmi příjemná~

Levandulové mýdlo značky South of France ($1.99 → $1.00)
Přestože je tohle levandulové mýdlo o něco málo dražší na to, jak je drobné, bylo zrovna v akci za dolar, tak jsem ho přihodila do nákupního košíku s tím, že má máti levanduli ráda a její narozeniny se děsivou rychlostí blíží. Opravdu překrásně voní a obsahuje pouze palmový a kokosový olej, rostlinný glycerin, bambucké máslo a esenciální oleje.

Balzámy na rty Sierra Bees ($0.95)
Sierra Bees balzám je bez legrace to nejlepší, co kdy mé rty poznaly. Zaujaly mě (opět) u Dady, kam tedy směřuju své nadšené díky. Certifikovaný balzám z organických složek, které čítají pouze extra panenský olivový olej, včelí vosk, olej ze semen slunečnice, vitamín E a díky mnou zvolené variantě též kakaové máslo, je zkrátka dokonalý a má i skvělou výdrž. Kakaové máslo navíc překrásně voní!


Šampon se šípkem od Aubrey Organics ($3.95 → $1.00)
Ještě jsem nevyzkoušela, protože mám z jakéhokoliv šamponu se svou extrémně citlivou vlasovou pokožkou kvůli riziku rapidního vlasopadu poměrně respekt. Až dopotřebuju svůj momentálně užívaný, budu se ale muset konečně odhodlat, protože má tenhle šípkový šampon skvěle vypadající složení, samozřejmě bez všech "fuj" chemických látek. Zakoupen, protože byl v akci za dolar ^^

Vilínový toner od Madre Labs ($6.95 → $2.00)
Toner jsem nepoužívala už opravdu hodně dlouho a nepřipadalo mi, že bych nějaký potřebovala, než mi iHerb nabídl tuhle obrovskou láhev nearomatizovaného toneru bez alkoholu za akční dva dolary. Marketingová strategie na mě zafungovala dokonale. Jsem z něj nadšená, opravdu mi velmi vyhovuje a kůži vůbec nevysušuje.


Eco-friendly nákupní taška a vzorek čajů St. Dalfour ($0.25)
Kromě toho, že jsem k objednávce dostala z neznámých důvodů též metr, přibrala jsem si po dvaceti pěti centech i nákupní tašku a ochutnávkovou sadu tří čajů St. Dalfour. Od této značky mám totiž moc ráda marmelády, které jako jediné na našem trhu neobsahují přidaný cukr a borůvkovo-brusinková nemá dokonce ani kyselinu citronovou, byla jsem tedy zvědavá. Černý a citronový putoval k máti a já jako milovník tohoto druhu čaje okusila zelený, s příchutí manga. Musím se přiznat, že nemám ráda čaje s příchutí, a v tomto případě jsem si to bohužel potvrdila. Navíc jsem měla na čaj svědivou alergickou reakci, co to? Bé!
Přestože by mě za normálních okolností objednávka vyšla na celých $19.59, díky svému nováčkovskému bonusu a jiným akcím, kterých jsem využila, činila moje sleva ve finále neuvěřitelných $16.39. Protože jsem zvolila jako metodu dopravy International Airmail, vyšlo mě poštovné a balné na $4.00, což nám celkově za všechny tyhle věci dělá pouhých $7.20. To už je krásné, ne? Celkově iHerb jednoznačně doporučuju, překvapili mě vysokou kvalitou svých služeb a produktů i nízkými cenami.

Pokud byste stejně jako já chtěli využít slevu na první nákup ($5 nebo dokonce $10 při nákupu nad $40), využijte při objednávce můj kód – QNQ381. Všechny odkazy v tomto článku by už měly být kódem opatřeny, ale tak pro jistotu :)

6 komentářů:

Dada řekl(a)...

Som rada, že sa ti na iHerbe páčilo! :D A páni, dobre si si ten balík namixovala, keď som videla úvodný obrázok, vravím si, toľko vecí, snáď to nebolo drahé - lebo na mňa boli colníci naposledy zákerní! :D Ale vraj 7,20 $! :D A to si ešte nestihla vychytať nejakú tú Sierra Bees balzamovú extra akciu, či? :D Sierra Bees balzamy inak tiež strááášne ľúbim! <3

Křehká Figurka řekl(a)...

Dada inspirovala tolik lidí, že teď chodí balíčky každému koho znám :D.
Jinak, potvoro Ely...tssss tobě to došlo dřív než mě. Fňu fňu....Uvažovala jsem taky o těch mýdlech a balzámech, ale pak jsem si řekla ne a udělala čistě čajový nákup. Nicméně budu muset udělat zase nějaký ten nákup a teď už fakt levné kosmetiky :D.

Dada řekl(a)...

Dúfam, že o čajovom nákupe bude aj čajový článok, Křehká Figurka! :D

Ely řekl(a)...

Dada: Kdyby to bylo drahé, tak bych to neobjednávala, já jsem příšerný skrblík :D A ano, to jsem ještě minula tu akci na balzámy, fňuk.

Křehká Figurka: Ó, tož to už jsem, stejně jako Dada, moc zvědavá, až něco napíšeš o své čajové objednávce! ^^

Lucy řekl(a)...

To vypadá skvěle! Myslíš, že se dá sehnat něco na tělo, co by mělo neutrální ph a zároveň to vonělo (aspoň trošku)? :D

Ely řekl(a)...

Lucy: Stoprocentně, na iHerb je taková nabídka, že stačí, když se tam trochu proklikáš a určitě najdeš :)

Okomentovat

Děkuju za jakýkoliv komentář! Ani nevíte, jak mě potěší~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(Ne)významné drobnosti Copyright © 2014 Design by Ely